Besked

Du er ikke logget ind.

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

Hvad gik galt
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 1
EMNE: Hvad gik galt
Hvad gik galt 2 År, 7 Måneder siden  
Måske i undrer jer lidt over overskriften, men det var bare lige det som jeg sad og tænkte. Heidi og lars Bo valgte og trække sig fra bestyrelsen efter nogen lidt voldsomme indlæg i medlemsforum. Var det nu også nødvendigt. Nej det syntes jeg bestemt ikke det var, for begge to har gjort et godt stykke arbejde for klubben og i min verden så er det det som tæller, men Lars Bo er dog tilbage i bestyrelsen.
Jeg tror at det skyldes at det skrevne ord bliver meget nemmere misforstået end det som bliver sagt i en samtale.
Heidi er imod at der bliver en FB gruppe som hedder Guppyklubben.dk, men det er jo ikke kun hendes personlige mening. Villads som jeg snakkede med her til aften sagde at det er jo også min kamp hun har kæmpet og jeg mener jo heller ikke den skal hedde Guppyklubben.dk.
Hvordan vi kan undgå misforståelser i fremtiden ved jeg ikke lige her og nu, men jeg håber sgu at der går lidt tid inden vi skal have en ny bestyrelse igen. Måske skulle vi blive bedre til at snuppe mobilen og ringe til hinanden og få en lille snak om tingene eller bare lige høre hvordan det går med guppyerne.
Jeg har valgt at skrive det her i åbent forum så vores brugere lige ved hvorfor klubben har fået en ny bestyrelse.
Ny bestyrelse i Guppyklubben.dk er.

Formand Palle.
Næstformand Lars bo.
Kassere Henrik M.

Jeg tror den nye bestyrelse bliver god og jeg glæder mig til et godt samarbejde med Henrik og Lars Bo.
Jeg ved ikke om jeg har formidledet mit budskab så det bliver forstået og ikke misforstået. Pointen er at alt det som der er sket i klubben det sidste stykke tid syntes jeg er rigtig dumt og det er noget som vi absolut skal undgå fremover.
Palle.
Palle Hansen (formand) (Admin)
Palle
Admin
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Sidste redigering: 2017/04/05 12:51 Af Palle.
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

Sv:Hvad gik galt 2 År, 7 Måneder siden  
Fantastisk så meget ballade der kan blive om en lille fisk
Håber I kommer gennem stormvejret.
Palle - kig lige på din signatur.....
Peter (Bruger)
Peter
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

Gå til toppenSide: 1
Sidste Besked: 5 months, 3 weeks Siden
  • Heidi : Det er godt Palle, det må altså også være en del af formandens pligter Very Happy
  • Palle : Det gjorde den, jeg købte 2 nye akvarier
  • Heidi : Rigtig god søndag alle sammen... håber den går i fisk for jer Very Happy
  • Heidi : Godt temmelig forsinket Nytår til jer... Smile
  • Knud : godt nytår fra Højmark
  • HenrikM : God Jul til alle jer guppyoter derude i de små hjem Wink
  • Palle : Hej Villads
  • Palle : Har skrevet lidt i medlemsforum..
  • Knud : Jow jow jeg er inde igen Very Happy
  • larsbo : og du skulle være på igen Knud

Only registered users are allowed to post

Please login to be able to chat.

log på