Besked

Du er ikke logget ind.

Velkommen, Gæst
Venligst Log på eller Registrer.    Glemt adgangskode?

EM Trioshow Taastrup 28-30/7 2017
(1 viser) (1) Gæst
Gå til bundenSide: 12
EMNE: EM Trioshow Taastrup 28-30/7 2017
Sv:EM Trioshow Taastrup 28-30/7 2017 2 År, 3 Måneder siden  
Tak Edi. Ja du glip af noget. Det var ærgeligt Larsbo ikke fik sin trio klar, det var nok det eneste jeg savnede. Jeg håber mine 79 point som nybegynder kan give andre mod på at prøve. Mit hoved er overfyldt med staldtips, så må hjem og prøve dem i praksis. Samtidig var flere af de internationale avlere forbi og fortælle, at havde jeg spørgsmål om guppy skulle jeg endelig skrive. Så at være på udstillingen er spændende, men at udstille er endnu bedre. Håber andre vil få lyst til at være med næste gang.
Knud Iversen (Bruger)
Knud
graphgraph
Bruger offline Klik her for at se denne brugers profil
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

Min trio såmen klar men dog lidt lille, en af mine fisk valgte at vende bugen i vejeret få timer før de skulle i akvariet, men det var alligevel en super oplevelse og jeg er sikkert med igen næste gang.
Larsbo Petersen (næstformand) (Admin)
larsbo
Admin
graph

Knud Iversen (Klubmedlem) skrev:
Tak Edi. Ja du glip af noget. Det var ærgeligt Larsbo ikke fik sin trio klar, det var nok det eneste jeg savnede. Jeg håber mine 79 point som nybegynder kan give andre mod på at prøve. Mit hoved er overfyldt med staldtips, så må hjem og prøve dem i praksis. Samtidig var flere af de internationale avlere forbi og fortælle, at havde jeg spørgsmål om guppy skulle jeg endelig skrive. Så at være på udstillingen er spændende, men at udstille er endnu bedre. Håber andre vil få lyst til at være med næste gang.

Knud, da jeg opdaterede "Current standings" på IKGH siden HER lagde jeg mærke til at du er nr. 21 på EM listen i sværdhalegruppen og der er stadig 4 shows tilbage såååååå
Det er de 4 bedste resultater der tæller i det samlede EM regnskab og kan du holde kvaliteten, så skulle der da nok være en god chance for noget godt.
Det er tilladt at stille op med forskellige fisk, de skal bare være i samme kategori (i dit tilfælde sværdhaler som altså både kan være over- under- og dobbeltsværd samt lyrehaler) hvis det skal tælle som en samlet score.
Mange har fisk med både i storhaler og korthaler, da man nogen gange får nogle hæderlige fanehaler ud af sit spydhale afkom.
Kvaliteten af danske fisk er generelt ganske god og kan sagtens klare sig fint i konkurrence.

Larsbos fisk ærgrer os stadigvæk. Det var simpelthen så drøn ærgerligt og surt den røg så tæt på målet.
Peter (Bruger)
Peter
graphgraph
Sidste redigering: 2017/08/06 21:49 Af Peter.

Gå til toppenSide: 12
Sidste Besked: 5 months, 3 weeks Siden
  • Heidi : Det er godt Palle, det må altså også være en del af formandens pligter Very Happy
  • Palle : Det gjorde den, jeg købte 2 nye akvarier
  • Heidi : Rigtig god søndag alle sammen... håber den går i fisk for jer Very Happy
  • Heidi : Godt temmelig forsinket Nytår til jer... Smile
  • Knud : godt nytår fra Højmark
  • HenrikM : God Jul til alle jer guppyoter derude i de små hjem Wink
  • Palle : Hej Villads
  • Palle : Har skrevet lidt i medlemsforum..
  • Knud : Jow jow jeg er inde igen Very Happy
  • larsbo : og du skulle være på igen Knud

Only registered users are allowed to post

Please login to be able to chat.

log på